Parantamis ideat ja bugit

Katso täältä uusimmat tiedotteet.

Onko uudessa foorumissa parantamisen varaa?

Kyllä
90
27%
Ei
97
29%
En tiedä
147
44%

Ääniä yhteensä : 334

Mainos

Re: Parantamis ideat ja bugit

ViestiKirjoittaja Mei » Su Syys 27, 2009 12:45

^ Sama ongelma mulla. Jos lähetän jotain, se jää pyörimään Lähtevät-kansioon eikä mee perille. Voi kolmeki kertaa joutua tekeen viestin uusiks ja lähettään, ennen ku se lähtee :P

En tiiä onko nyt oikee topikki, mut mua vaivaa myös se, että esim. Bändien nimiä- pelis ei oo kiva ku siel on aina sama henkilö vastaamassa. Näin se peli pyörii sit samojen bändien ympärillä, kun sama henkilö vastaa koko ajan jne.
Draußen hängt der himmel schief
Mei
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja TinaStar » Su Syys 27, 2009 2:42

Viesti jää lähteviin ainakin silloin, jos vastaanottaja ei sitä syystä tai toisesta lue. Onko viestienne vastaanottajat ylipäätään käyneet foorumilla, huomanneet viestin, lukeneet sen, onko heidän inboxinsa täynnä...? Tietty kyseessä voi olla jokin häiriökin. Pidetäänpä silmällä.

Tuo peliosioasia (hahah, ihana sana) on juu tiedostettu ja siellähän jopa alueen säännöissä kyllä mainitaan siitä. Olen yrittänyt välillä sanoakin siitä, mutta jatkuva naputtaminen on vähän kurjaa. Kun se kuitenkin vaikuttaa jokustakin ihmistä häiritsevän, lupaan olla tarkempana sen asian kanssa. : ) Onhan se kaikille kivempaa nähdä uusiakin nimiä pelissä, minkä perään olen tosiaan usein huudellutkin siellä.
Blogi x Fabo x last.fm x Future Plague

But I'm not, not sure,
Not too sure how it feels
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mei » Su Syys 27, 2009 7:52

^ Se jolle minä oon yksäriä laittanu on aina ollu onlinessa kyllä... Että en tiiä : D
Mei
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja TinaStar » Su Syys 27, 2009 10:56

Ootko kuinka hätäseen hermostunut vai odotellut jonkin aikaa siinä viestin lähetettyäsi? Kannattaa juu hetki katsella ja odotella että kuinka käy, hetken aikaa sen viestin kuuluukin olla siellä lähtevissä.

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mei » Ti Syys 29, 2009 8:51

TinaStar kirjoitti:Ootko kuinka hätäseen hermostunut vai odotellut jonkin aikaa siinä viestin lähetettyäsi? Kannattaa juu hetki katsella ja odotella että kuinka käy, hetken aikaa sen viestin kuuluukin olla siellä lähtevissä.

Suunnilleen kaks viikkoa toi viesti maannu tuol lähetettävien kansiossa :lol: Kaks kertaa yritin lähettää ja molemmil kerroil meni lähetettävien kansioon ja si kolmannella kerralla se vasta lähti. Mut noi kaks viestiä on yhä tuol oottamas lähtöä :'D
Mei
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja Sasha » Ke Helmi 10, 2010 5:46

Mei kirjoitti:En tiiä onko nyt oikee topikki, mut mua vaivaa myös se, että esim. Bändien nimiä- pelis ei oo kiva ku siel on aina sama henkilö vastaamassa. Näin se peli pyörii sit samojen bändien ympärillä, kun sama henkilö vastaa koko ajan jne.

Mulla on vähän samaa, et esim. tuol nick, ava ja ak topsussa pyörii koko ajan samat nickit. Ei muuten, mutta ku samat tyypit kommentoi toisiaan uudelleen ja uudelleen, vaikkei mikään avatar ym. oo muuttunu.
Tota on kyl vähän vaikee valvoo, mut kunhan mainitsin, ku pakkaa vähän ärsyttää :'D No offence!
- Mihin suuntaan mä tän nostan?
- Suosittelen ylöspäin.
- Tää on ruuveilla tässä kiinni!
- No shit Sherlock. Pyhällä Hengelläkö luulit pysyvän?

tsikku & drots
Sasha
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja TinaStar » To Helmi 11, 2010 4:04

Kuittaan.
Olen joskus itsekin miettinyt asiaa juuri tuon nick, ava ja ak -topikin takia erityisesti. Yritän muistaa kirjoittaa pienet muistutukset aiheesta sopiviin paikkoihin ja pitää asian muutenkin mielessä. Mitään sääntöä tuskin aletaan kehittää, mutta eiköhän jotain tarttis tehdä, juu.

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jigsaw. » Pe Helmi 12, 2010 4:01

Sitä mun piti vaan kysellä et saisko mitenkään tätä nykyistä ulkoasua eri väreissä? Teeman ei tarvitse muuttua mutta olis kiva aina vaihdella sitä oman mielensä mukaan. Sit jos onnistuis niin myös joku seepra- ja leopardikuvio olis värien lisäks hauska saada.

Ed. sivuja en ole ehtinyt tämän asian tiimoilta tarkistamaan. Quoottakaa mulle sit jos aiemmin on jo ollut puhetta ja päätöstä tästä.
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
    ~ Marilyn Monroe
Jigsaw.
Devoted TH fan
Devoted TH fan

ViestiKirjoittaja TinaStar » Pe Helmi 12, 2010 4:10

Täällä phpBB:n uudemmalla alustalla ei paljon ulkoasuja kustomoida, eli teemoilla se on mentävä. Ainakin näin oli kun viimeksi katselin, eli tuossa jokunen kuukausi takaperin. Voin kyllä tsekkailla tuossa illemmalla joskun ehdinmuistan.

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja zara483 » Ti Heinä 13, 2010 11:54

Mä nyt en tiedä, onko tää oikea topsu mun aiheelle, mutta saa ohjata sitten oikeelle alueelle, jos oon väärällä :''D

Eli siis, mulla nyt tänään ja eilen on ollu sillein, että kun oon täällä foorumilla, sitten vaikka tahdon mennä erialueelle ja klikkaan sieltä nyt vaikka, että "Fanifiktiot", niin sitten tuleekin teksti, että "Sinun on kirjauduttava sisään" tms, eli se niinkun "heittää" mut ulos. Sitten jos isket siihen tunnukset + salasanan, niin joskus (ei aina) se sitten ilmoittaa jotain, että "Valitsemaasi aluetta ei ole olemassa" tms.

Mulla on toi ruksi tuolla kohdassa siinä kun kirjaudutaan, että "Kirjaudu automaattisesti sisään", mutta silti välillä, jos vaikka tulee sähköpostia, että jotain aihetta on jatkettu niin sitä klikatessani saatan joutua uudelleen sitten kirjautumaan. Ennen ei tällästä ole lainkaan esiintynyt ja se on jokaasenkin häiritsevää.

Vika mussa vai missä?('':
I'm physically, mentally, over obsessed with you
zara483
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja zehe » Ke Heinä 14, 2010 9:13

Mulla on ollu vähän samantyylisä ongelmia ku zara483'lla tossa eilen aamusella, mutta illalla toimi jo normaalisti, eikä tää heittänyt mua kertaakaan ulos. Nyt mulle tuli kuitenkin taas "Käytössäsi olevat oikeudet eivät salli tämän alueen viestien lukemista." toi tuli ihan Tokio Hotel -alueella.

Ja joo, aina ei tuu noita tekstejäkään, se vaan heittää ulos. Ja ruksi on kyllä siinä "Kirjaudu automaattisesti sisään" -kohdassa.
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
zehe
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja TinaStar » Ke Heinä 14, 2010 11:43

Vielä muita, joille käy noin? Yleensä nimittäin tuon kaltaiset häiriöt fiksaantuvat nopsaankin, joten katsellaanpa hetki. Raportoikaa kuinka tilanne etenee. Tämä ei nimittäin kuulosta sellaiselta ongelmalta, jonka ratkaisu olisi mun käsissäni täällä...

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja zehe » To Heinä 15, 2010 1:05

Tänään tää foorumi lyö tällasta>> Sinun pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ja kirjautunut sisään nähdäksesi tämän alueen. ja heittää ulos. Kiva juttu...
When you walk away
zehe
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja TinaStar » To Heinä 15, 2010 8:27

No, olisko muilla kommentteja asiaan? Kuinka yleistä tämä on? Jos kovin moni muu ei kitise, ongelma saattaa olla sielläkin päässä.

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja Zoltan » To Heinä 15, 2010 9:28

Mulla oli meijän vanhalla kannettavalla just noin. Heitti välillä ulos ja piti kirjautua aina ite sisään, vaikka rasti oli siinä automaattisesti kirjautumisessa. Foorumi toimi sillä koneella ihan normaalisti aluks, mut sit koneeseen ilmesty vikoja, nii alko foorumiki tökkii. Tällä pöytäkoneella ja uudella kannettavalla on toiminu aina ihan normaalisti. Että ongelma taitaa olla omissa koneissa?
Kuva
Zoltan
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja zara483 » To Heinä 15, 2010 9:46

zehe kirjoitti:Tänään tää foorumi lyö tällasta>> Sinun pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ja kirjautunut sisään nähdäksesi tämän alueen. ja heittää ulos. Kiva juttu...

Kuten mulle myös näin edelleen.

No, ehkä tää sitten on meidän koneissa vain. Mulla nimittäin menee aivan kuten Zoltan tossa selitti, aluks toimi virheettömästi ja nyt ruvennut sitten temppuilemaan pahemmin. Itse muussa koneessa en kyllä mitään vikaa oo huomannut, mutta joo... Ehkä tässä pitää vielä katella(':
zara483
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja zehe » To Heinä 15, 2010 11:25

^^No kai se sitten voi olla niin, vaikka tässä koneessa ei muuten mitään outoa oo ilmennytkään. o__o Just kun meinasin tulla tänne sanomaan, että tää heittää mut ulos yleensä vaan muutaman kerran aamulla, niin enkös tota "Vastaa" nappia painaessani huomannutkin lentäväni ulos!
When you walk away
zehe
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja Nooruska » Pe Heinä 16, 2010 7:02

zehe kirjoitti:Tänään tää foorumi lyö tällasta>> Sinun pitää olla rekisteröitynyt käyttäjä ja kirjautunut sisään nähdäksesi tämän alueen. ja heittää ulos.

Mulla on kanssa sama ongelma, ollu ehkä pari viikkoo? Joskus menee monta päivää, ettei heitä ulos tai mitään mut joskus saattaa päivässä montaki kertaa temppuilla tää. Yleensä se tulee, jos aikoo alkaa kirjottaa viestiä, ja sit joskus myös jos koittaa mennä jostain sivulta toiselle.
Du musst dich an die schöne Zeit erinnern
Nooruska
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja Jigsaw. » Pe Heinä 16, 2010 9:50

Ettehän te ole käyttäjinä jossakin toisessa foorumissa samalla nickillä ja salasanalla(+laittanut "kirjaa automaattisesti sisään")? Joskus se kone/serveri ei tunnista kummalla niistä sivustoista olet ja heittää pihalle. Muuten toi vika mitä nyt joillakin on ilmennyt kestää yleensä maksimissaaan 3vko ja on vähän kuin flunssa(=ärsyttävä, mutta ei kuitenkaan tajunnanräjäyttävä vaiva).
I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot.
    ~ Marilyn Monroe
Jigsaw.
Devoted TH fan
Devoted TH fan

ViestiKirjoittaja TinaStar » Pe Heinä 16, 2010 5:37

Hyvä vertaus. Se on nimittäin sikälikin vähän kuin flunssa, että täältä käsin sille ei oikein voi tehdä mitään. Mites sitten perus eväste-sun muut asiat selaimessa?

But I'm not, not sure,
To handle every day
And I miss you, love
TinaStar
Site Admin
Site Admin

ViestiKirjoittaja zara483 » Pe Heinä 16, 2010 6:22

Mä en tiedä, onko nyt typerää jo tulla iloitsemaan, mutta ainakin tämän päivän osalta koko ongelma näyttäis hävinneen ja kuitenkin oon aika paljon tänään täällä foorumilla pyöriny. Kuitenkin heti heittää pihalle, kun tämän lähetän, se ois ainakin mun tuuriani :''DD

//Tänään sitten taas ensitöikseen hetti pihalle, vaikka eilen toimi kokopäivän ajan.
Viimeksi muokannut zara483 päivämäärä La Heinä 17, 2010 10:19, muokattu yhteensä 1 kerran
zara483
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja zehe » La Heinä 17, 2010 9:52

^^Mullekaan ei enää eilen käynyt noin, toivottavasti ei jatkossakaan.
// Nyt kun pääsin sanomasta, niin tänään tää taas temppuilee.
When you walk away
zehe
TH worshipper
TH worshipper

ViestiKirjoittaja Stoori » Su Heinä 25, 2010 2:16

Minusta tässä ei ole muuta parantamisen varaa kun ulkoasu. Tämä sininen on tylsä. (:
Kuva

7.3.2010<3 Thank you so much see ya next time<3
Stoori
TH addict
TH addict

ViestiKirjoittaja Sasha » Su Heinä 25, 2010 1:14

^Sen ulkoasun voi ite vaihtaa tuolta Omista asetuksista. Sieltä Asetukset ja Foorumin tyyli. Monta erilaista vaihtoehtoa :')
- Mihin suuntaan mä tän nostan?
- Suosittelen ylöspäin.
- Tää on ruuveilla tässä kiinni!
- No shit Sherlock. Pyhällä Hengelläkö luulit pysyvän?

tsikku & drots
Sasha
TH fanatic
TH fanatic

ViestiKirjoittaja Stoori » Su Heinä 25, 2010 11:49

Sasha kirjoitti:^Sen ulkoasun voi ite vaihtaa tuolta Omista asetuksista. Sieltä Asetukset ja Foorumin tyyli. Monta erilaista vaihtoehtoa :')

WOOOOOT niinkö? o_O siistiä 8''D hahaha hoh jee.
Kuva

7.3.2010<3 Thank you so much see ya next time<3
Stoori
TH addict
TH addict

Edellinen

Mainos

Paluu Ylläpito tiedottaa